11.3.2015

UUDISTAUTUMISTA VAIKO HERÄTEOSTOKSIA

Mä uudistauduin tänään aika lailla. Päätin töissä ollessani pistää elämäni ihan kunnolla hyrskyn myrskyn, ja töistä kotiin päätyikin sitten uudistautunut Pinja tai pikemminkin Pinja OS NewHair.

Tavalliset ihmiset, kuten minäkin tähän mennessä, ostavat heräteostoksinaan vaatteita, meikkejä, sukkia, jäätelöä... No tämmöinen tavallinen tapa ei tänään enää riittänyt minulle, sillä kotimatkallani töistä kävin hupsistakeikkaa ostamassa Apple MacBook Pro:n. Päätös tuli tehtyä alle vuorokaudessa tarjouksen löytämisestä, joka on itselleni suoranainen ihme, koska en pysty ostamaan edes farkkuja yhdellä käyntikerralla. Se, että olin kyseistä konetta ihaillut jo piiiitkän aikaan ei tietenkään vaikuttanut asiaan hehe.
Ja nyt olenkin kiltamme termeille ns. phabuuntunut ja loikannut Omenan mukaan! Saa nähdä mitä tästäkin tulee... En ole avannut konetta vielä, haluan tehdä sen rauhassa omassa kodissani, jolloin paikalla on vain minä ja hän ( <= macbook)

macBookPro

Tosiaan tämä (ja pari muuta) omasta mielestäni loistava tarjous (60e opiskelijahinnan alla) löytyy täältä: kauppa.tector.fi

Mutta koska mitään kivaa ei voi säästää monelle päivälle, käväisinpä sitten kotimatkalla tectorista vielä kampaajalla! Aika oli siis aivan extempore, kampaaja aivan eri tyyppinen kuin mihin olin tottunut, ja tulos ihan mahtava! Senttejä lähti enemmänkin kuin mitä olin liikkeeseen astuessani ajatellut, mutta en kadu yhtään. Tämmönen long bob eli pitkä polkka on aivan ihana, se näyttää niin paksulta että ihan yllätyin!


pöö

Joten tämmöstä tänään! Oli siis niin yllätyksien päivä minulle itselleni, että oli pakko palata tänne blogin puolelle edes kerran. Uskon, että tästä ja ensi viikosta tulee todella hyvät ja onnelliset. Mitä muutakaan ne voisivat olla, kun on uusi Omppu, uusi tukka, sekä tietysti oma sotilaspuleesi kotiutuu ensi viikolla! 

Toivottavasti kaikille muillekin tulee hyvä loppuviikko :)

P.S. Otin ensimmäiset kuvat blogiini uudella kännykälläkin, shit mitä mulle on tapahtunu kun poistun näin paljon mukavuusalueelta.

P.P.S. Tervetuloa uudelle lukijalle, varsinkin kun tämä paikka on niin kovin pasiivinen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti