24.6.2014

YLIOPPINUT VUOSIMALLIA '14

 
Meni melko kauan että uskaltauduin sukeltamaan tämän mahtavan päivän kuvamereen, ja olen jo ehtinyt muutaman viikon ylioppilaana ollakkin ennen kuin rohkaistuin siirtämään kuvat koneelle. Kiitoskorteilla on suuri syy tähän, koska niitä en voinut enää siirtää tulevaisuuteen, mutta positiivisena lisävaikutuksena tein tän postauksen samassa huumassa!

 
No mutta tässä niitä kuvia nyt on! Koska oon tosi huono poistamaan kuvia ja vielä huonompi valitsemaan niitä parhaimpia, niin tää on aikamoinen kuvapläjäys. Anteeksi.
Kuten kymmenillä tuhansilla muillakin munkin päivä alkoi koulun ylioppilasjuhlista (oikeastaan se alkoi yli kolme tuntia aiemmin kun piti aavistuksen valmistautua) ja täytyy myöntää että pari kertaa meinasi tulla vähän tippa linssiin, varsinkin meidän koulun lauluyhtyeen mahtavan esityksen aikana. Toivon, että muistan ton fiiliksen mikä juhlassa oli ikuisesti (tai ainakin hautaan asti) sillon tunsi itsensä kyllä niin erityiseksi ja hyväksi vaikka samalla tietysti oli tosi haikea olo kun Norssi oli nyt siinä.
 
Pakko mainita vielä tosta viimeisimmästä kuvasta, että äitini (kuvassa vasemmalla jos et heti ymmärtänyt kumpi on kumpi :D) on ensimmäisiä tyttöjä koskaan Norssissa, olihan Norssi ennen poikakoulu. Kun hän pääsi ylioppilaaksi, otettiin hänestä kuva tuossa melko samassa paikassa, joten pakkohan meidän oli jatkaa perinteitä!
 

 
Saatiin onneksi isä kyyditsemään sen uudella (vuosimallia '85 eli ei sittenkään niin uudella) Chevrolet Camarolla joka on ihan mahtava auto, teen siitä varmaan joskus ihan omankin hehkutuksen kunhan oon ite päässyt kokeilemaan! Huii oon aina halunnu kokeilla jenkkiautoa :D 
Ehittiin nopeasti ottamaan parit kuvatkin, tykkään tosi paljon tosta valkosen lakin ja mekon ja kukkakuosin, sekä mustan ja massiivisen näköisen auton kontrastista. Näin jälkikäteen harmikseni huomaan että mulla oli kaikissa kuvissa toi perus todistus päällimmäisenä eikä ylioppilastodistus, mutta ehkä vika on vain omassa päässäni... Onneksi tuo Pro Mathematica (:'D) mitali korvaa sen, ja pakko nyt  kehua itseäni eli tuo mitali on jo toinen samanlainen, minulla oli jo yksi peruskoulusta. Mutta se tuli kyllä aivan yllätyksenä, unohdin lavallakin kaiken mitä olin edellisiltana harjoitellut! 

 
Juhlat oli myös tosi hyvät ja ihanat! Tuntuu että aluksi olin tosi "huono" kun en tiennyt keille puhua ka kenen kanssa kilistää ja oikeastaan pyörin vaan ympyrää paikallani, mutta pääsin lopulta puhumaan kaikkien kanssa ja omasta mielestäni juhlat oli tosi onnistuneet! Ruoka oli aivan mieletöntä ja sitä kanssa oli riittämiin, mua on jäänyt harmittaa tosi paljon että ruokapöydästä ei oo yhden yhtä kuvaa! En ite ottanut kuvia ja en tajunnut pyytää... Mutta voin vannoa että ruokapöytä oli mahtava! 
Kaikesta tästä kiitos kuuluu mun mahtavalle äidille, joka raatoi näitten juhlien eteen kun mä joko luin pääsykokeisiin tai koemeikkasin tai jotain (vähän hävettääkin etten osallistunut hirveesti järkkäyksiin). Mutta kiitos äiti!

Kiitos myös kaikille ihanille vieraille ja kavereille jotka pääsi paikalle! Moni tuli kauempaakin ja osalla oli myös muita juhlia joten oon tosi otettu että niin moni pääsi paikalle :) Illan kruunasi vielä se, että poikaystävä lähti omista juhlistaan aikaisemmin jotta pääsisi käymään mun juhlissa josta olen hyvin iloinen! Lähdettiinkin siitä sitten yhdessä Helsingin yöhön jatkoille ja eipä siitä sen enempää... 

Kaikin puolin päivä oli ihana, unohtumaton ja varmasti yksi mun elämän parhaista päivistä. Eipä mulla ole oikein muuta lisättävää. Nyt eikun lisää paskaa housuihin (musta tää on sanonta vaikka Vilppu sanoo että ei ole) ja täyttä höyryä eteenpäin!
 
 

2 kommenttia:

  1. oi onnea! tosi kivan olonen blogi sulla muuten :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos! Kävin kurkkaamas sun blogin (en tiiä pitäiskö mun kommentoida sulle suoraa vai tässä :D) ja tykkään tosi paljon sun ulkoasusta ja kuvaustyylistä :)

      Poista