1.4.2014

1.4.14

Hei kaikille! En nyt oikein tiiä mitä mun pitäis tähän ekaan postaukseen kirjoittaa, varsinkin kun kyseessä ei siis ole ihan ensimmäinen päivitys... Olen postaillut hetken osoitteeseen pinjas.pic.fi.Se ei ole ollut siis mitään vakavaa bloggaamista, lukijoina taisi olla ainoastaan kaverit, jotka olin pakottanut seurailemaan :D Tämä onkin yksi syy miksi siirrän blogini tänne. Tuossa portaalissa blogeja pitää pääosin aidot, nuoret ja vanhat valokuvaajat ja keski-ikäiset harrastelijavalokuvaajat. Rupes tuntumaan, että se ei ole mun blogille oikea viitekehys, kun tyyli piti valita näistä: portfolio, matkailu, eläimet, urheilu yms. Sivusto oli kyllä erittäin hieno ja sieltä löytyi paljon mahtavia uusia blogeja ja valokuvaajia, mutta mulle se ei ollut oikea paikka. Joten nyt olen täällä ja toivotaan, että tää bloggaaminen lähtee vähän paremmin liikkeelle!

Mun piti itseasiassa alottaa bloggaaminen tässä osoitteessa jo viikko sitten, mutta kilttinä tyttönä tulin melkein heti kirjotusten loputtua kipeeksi. Oikea aika sairastaahan on juuri se viikko kun on muutenkin lomaa ja kaikkea kivaa tekemistä....

No mutta käy se näin aprillipäivänäkin! Tässä on vielä pari viikkoa lomailua (lue. itsenäisiä kursseja ja pääsykoelukemista) ennen töiden alkamista niin yritän nyt saada tän päivittelyn kunnolla käyntiin. Ja tämä lupaus ei ole ainakaan tarkoituksella mikään aprillipila, mutta en vanno ettei se muutu sellaiseksi kun olen niin saamaton :D

Eipä tässä varmaan muuta! En tän kipeytymisen takia ole päässyt kuvailemaan niin pystytin eilen tripodin huoneeseeni ja pelleilin sen edessä kunnes tajusin, että olin myöhässä, joten tässä vähän mun fiiliksiä tästä blogin aloittamisesta! Woopwoop

Hyvää aprillipäivää ja olkaa varuillanne!
 
Jos haluat voit toki myös käydä tsekkaamassa mun vanhat päivitykset täältä.
 

4 kommenttia: