10.3.2014

Penkkariiit!

No oho... Taisin vähän lipsahtaa tän blogin suhteen :D Oon ollu kirjotusten kanssa niin kiireinen etten ole edes ehtinyt keksiä tekosyitä olla lukematta, mikä tän blogin tarkotus tais alun perin olla!
Eikä tää tästä yhtään helpota vaikka äikän esseekokeen sain tänään jopa maaliin asti. Ens viikolla tulee nimittäin ne kaksi paholaista, nimittäin Mr. Matikka ja sen serkku fysiikka (en edes keksinyt sille mitään rimmaavaa etuliitettä, mielikuvitus on kuollut). Kaiken masennuksen keskelle kumminkin jotain piristävää, joten tässäpä kuvia penkkareista! 

Eli penkinpainajaisia vietettiin melkein kuukausi sitten, mutta kuten jo sanoin olen ollut hieman laiska... Olin myös itse päivänä laiska enkä jaksanut raahata kameraa mukana joten nää kuvat oon nyt onkinu kavereitten kätköistä! Kuten ehkä huomaatte oltiin pukeuduttu teletapeiksi + Meri oli pikachu :D Itse olin Pai koska olin lyhyin (ja ehkä myös tyhmin...). Harmillisesti kaikkien pannat ei kestäny joten meiän idea vähän hajos, mun ja tiivitaavin tais olla ainoot jotka pääty ehjinä kotiin asti :D Toisaalta laalaan tiskirätti-viritelmästä kyllä propsit!

Elieli pidettii aamulla Abishow koululla jossa vähän muisteltiin menneitä, haastateltiin ja palkittiin maikkoja ja laulettiin :D Siitä lähettiin ihan hirveellä kiireellä rekoille, osa tais melkein jäädä jopa kyydistä :D Syy oli se, että meidän koulun perinne on johtaa koko Helsingin rekkajonoja, ja eihän sitä kestäisi enää edes peilistä itseään kattoa jos rikottaisiin jalo perinne... No tultiin sitten Eiran rantaan ja oltiin ekoja! Ja oltiin myös hyvin yksin, nimittäin muita rekkoja ei näkynyt mailla eikä halmeilla! Eikä näkynyt seuraavaan puoleen tuntiin... Pari tuntia siinä sitten venailtiin ja lopulta kellon lähestyessä yhtä kultainen vuosikurssimme (koska synnyinmehän kultavuonna) pääsi matkaan!

Oli mahtavaa nähdä miten niin paljon ihmisiä oli tullut kattomaan meitä, MEITÄ! Ja okei tuhansia muitakin mutta siltä se tuntui ekassa rekassa. Kaikki hymyili ja vilkutti ja sitä hymyili ja vilkutti takasin, vaikkei ikinä ollut niitä ihmisiä nähnytkään! Kaikenikäisiä oli kerääntynyt katsomaan ihan vauvasta vaariin, ja mua pelottaakiin että heitin vahingossa jossain vaiheessa karkkia suoraan jotakuta päin, eikä se varmasti tunnu mukavalta... Bongasin myös mun äidin ja isovanhemmat ja veljen, joka juoksi rekan perässä varmaan puolet matkasta :D No ehkei ei silläkään niin hyvä kunto sentään ole... 
Kaikki kiva loppuu aikanaan ja nii loppui ajeluki, tultiin sitten voipuneina mutta iloisina takas koululle ja suunnattiin koteihimme laittautumaan iltaa varten, mikä oli ihan hyvä koska olin ihan Irenen haalarin vihreässä värissä :D Meille oli jatkopaikka vuokrattu ja sinne mentiin illalla, mutta ei siitä sen enempää!

Hauskaa oli kaikenkaikkiaan, yksi elämäni unohtumattomimmista päivistä! Seuraavana päivänä, joka sattui olemaan myös ystävänpäivä, ei sitten ollut niin hauskaa... Onneksi oli jotain mitä odottaa, nimittäin mulla ja Vilpulla tuli puolvuotta täyteen seuraavalla viikolla ja sainkin elämäni ensimmäisen kukkapuskan <3 Yksi noista kukista on edelleen mulla tallessa, se on kyllä käpristynyt mutta edelleen kaunis!

Nyt ehkä voisin mennä nukkumaan... Ciao!
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti