4.2.2014

Susirajan toiselta puolen

Noni pääsinhän taas päivittelemään, on ollut niin kiire tän lomailemisen kanssa ettei aikaa ole blogille hirveästi ollut :D Noei on tässä jotain tehtykin, kuten fysiikan ja matikan prelit ja pari muutakin koetta siinä taisi olla sekä nyt perjantaina on vielä äidinkielen tekstitaidon YO, niin on tässä ihan tekemistä ollut. Tänään oli matikan preli ja oon ollu koko päivän vähän ton kansikuvan tapasissa fiiliksissä siitä, että koeviikko loppui ja nyt on taas pari päivää ihan kotona (kirjastossa). Pystyin myös koko päivän unohtamaan sen seikan että se oikea YO on tosiaan perjantaina, alotan stressaamisen sitten huomenna!

Kuvien ottamiselle ei ole hirveesti ollut mahdollisuuksia, kun näin koeviikon tullen toi ulkonäköön tai mihinkään semmoiseen panostaminen ei ole hirveästi houkuttanut enkä ikinä jakksa raahata mun kameraa mihinkää (pitäiskö vaa ruveta käymään salilla kun en jaksa kantaa sitä). 

Tän vuoksi otin kuvia kun olin tammikuun loppupuolella ennen Tahkoa V:n luona ja lupasin ne laitella niin tässä on :)
Eli olin V:n (tai oikeastaan sen äidin luona) kyseisenä viikonloppuna vähän kyläilemässä, ja se tosiaan asuu ihan pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Oli tosi kivaa, lauantaina vaan oltiin ja sunnuntaina jaksattiin raahautuu pienelle kävelyretkelle. Näin stadilaisen näkökulmasta olihan se aika peltoa (kuten kuvista näkyy), mutta paikan keskustassa oli ihan elämää ja tosi hienon näköistä muutenkin! Kun miettii että sieltä pääsee kumminkin aika nopeasti stadiin niin ei paha paikka asua. Kaikki talot oli tosi hienoja (ainakin sillä alueella), ja mun oli nyt pakko mainita siitä, koska oon aina kuolannut hienoja taloja.

Mulla ei nyt ihan hirveesti sitä itse asiaa ollu, niin antaa kuvien puhua puolestaan, vaikka meno ei noitten ylppäreitten takia olekkaan nyt kauhean kova. Anyway tää oli tässä, moro!
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti